Totalul afișărilor de pagină

Persoane interesate

Despre mine :

Buna ziua ,bine v-am gasit pe blogul meu . Ma numesc Ana ,sunt din Iasi ,activez pe aici de ceva ani ,mai exact vand de cand exista Trendzonul ( actualul OLX, mai bine de 7 ani ). Activitatea mea a inceput in ziua de Craciun ,cautand o geanta ...asa am dat peste Trendzone ,acolo mi-am facut prietene care mi-au povestit de blogspoot si asa am ajuns sa fac aceasta pagina , acestea fiind spuse va astept cu drag la cumparaturi !

Prezentare si detalii comanda !

Detalii produse :
-produsele sunt prezentate in starea lor reala
-poze reale
-defecte precizate la fiecare produs daca sunt prezente
-pentru alte detalii astept intrebarile Dvs in privat

COMANDA : o puteti plasa pe adresa ankmam@yahoo.it sau pe adresa de facebook Aziza Ana

PLATA: se face in cont BT +5 lei transportul+comision de transfer interbancar daca este cazul

TRANSPORTUL
: produselor se face prin Posta Romana ,si sunt expediate imediat ce primesc confirmarea platii (poza la chitanta in privat )

-pentru comanda am nevoie de datele Dvs (datele din buletin : nume,prenume,strada,bl, sc, ap ,localitate,judet ,cod postal ) ,pe care le voi primi in mesaj privat


NU ACCEPT SCHIMBURI

joi, 21 ianuarie 2016

Incaltaminte




























 link direct :

noutati papucei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu